tiistai 2. helmikuuta 2016

Alennus!



Moikka!
Nyt on viimeisiä mahdollisuuksia varata kielimatka ensi kesälle ja tulinkin ilmoittamaan alennuksesta, joka EF:llä on käynnissä!

Perjantaihin 5.2 asti EF:llä on erikoisalennuksena USA:n, Australian ja Tokion kielimatkoista -300€! Kannattaa siis hyödyntää alennukset ja varata matka nyt. Viimeisiä paikkoja kesän 2016 matkoille viedään!

 Ehdottomasti kannattaa hyödyntää tämä tarjous, säästyy tuo 300€ ja sen voi käyttää sitten vaikka Disneylandin retkeen!

Myös muita alennuksia esim. Lontoon asuntolaan on, kurkkaa ne täältä tai varaa oma kielimatkasi täältä!

2 kommenttia:

  1. Hei!
    Onko sulla jotain vinkkejä miten puhua vanhempia ympäri matkan suhteen, raha ei siis olisi ongelma vaan se että äiti ei saa tarpeeksi sielunrauhaa lähettääkseen ulkomaille. Olin viime keväänä kaksi viikkoa saksassa vaihdossa, mutta vaikka olen koettanut sitäkin käyttää niin vastaus on aina "En mä sun ikästä ulkomaille laita" (olen 15 ja Britanniaan haluaisin) mutta tosiaan vaikka oon monta kertaa todennut että päästihän viimeksikin niin en oikeen oo varma mistä saisin äidille mielenrauhan että pääsisin kielimatkalle enää, en tosiaan tehnyt saksassakaan mitään mikä voisi vaikuttaa tämän kerran päätökseen eli olen vähän avuttomana tän kanssa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kertoa, että kielimatkat ovat ryhmämatkoja, eli samassa tilanteessa on jopa monta kymmentä nuorta! Matkalla on myös liideri ja sekä paikallinen, että Suomen toimisto on 24/7 auki hätätilanteessa. Nuoret ovat liiderien vastuulla ja he kyllä pitävät huolen, että teidän matkastanne tulee turvallinen. :) Täällä lisää tosi hyviä vinkkejä, millä voisit suostutella vanhemmat! http://kielimatkalle-ira.blogspot.fi/2013/09/17-miten-suostutella-vanhemmat-12.html

      Poista