sunnuntai 11. syyskuuta 2016

RETKI BRIGHTONIIN



Meillä oli Lontoon kielimatkalla EF:n kanssa myös viikonloppuretki Brightoniin. Lähdettiin sinne toisen opettajamme kanssa ja minä sain toimia ns. matkaoppaana, koska olin ollut Brightonissa ennenkin toisinkuin opettajamme. Junamatka Brightoniin kesti pari tuntia ja kun päästiin Brightonin asemalle, mulle tuli ihan jäätävät flashbackit viime vuoden matkasta ja tirautinkin siinä pari kyyneltä. :')



Meillä oli ihan ensin kaupunkikierros, jonka aikana kierrettiin vähän ympäri Brightonia. Pakko sanoa, että ei kyllä käyty mielestäni kauhean kivoilla alueilla, joten mulla ainakin olisi jäänyt vähän huono maku suuhun Brightonista, jos en olisi siellä jo kerran käynyt.



Meidän hieno kävelykierros päättyi Churchill Squarelle mun opastamana ja saatiin kolmisen tuntia vapaa-aikaa kaupungissa kiertelyyn. Nappasin itselleni kaverin, joka halusi käydä yhdessä tietyssä kirjakaupassa ja mentiin sinne yhteistuumin. En ostanut kaupasta mitään, joka nyt jälkeenpäin taas harmittaa, siellä nimittäin myytiin kaikkien mahdollisten youtubettajien kirjat!



Kierreltiin Veeran kanssa vähän kaikkialla, käytiin mm. Primarkissa ja rahaakin kului ihan kiitettävästi hehe. Käväistiin myös Brighton Pierillä ja oikeasti pakko sanoa, että toi on yks mun lempparipaikoista koko kaupungissa. Ihmiset hymyilee ja kaikilla on Pierillä niin hauskaa. Pelattiin Pierin pelihallissa hetken aikaa ja käytiin tietty hakemassa Moo Moo's pirtelöt. <3 Ah ne on kyllä parhautta!

Vapaa-ajan jälkeen lähdettiinkin takaisin kohti Lontoota ja ei oltais millään haluttu lähteä. On toi kaupunki kyllä niin ihana, joskus mä vielä muutan sinne.

                                                             This is not a goodbye

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti