keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Tilannekatsaus


Moikka!

Ajattelin tulla kertomaan teille vähän, mitä mun elämässä tällähetkellä tapahtuu kielimatkojen osalta. 
Mähän olin varannut matkan syksyllä Kalifornian lämpöön, mutta joulun jälkeen huomasin, että en tule saamaan tarpeeksi pisteitä saati varauksia siihen. Vaihdoin kohdetta Torquayhin, sillä ambassador-kaverini Heidi oli sinne myös lähdössä. Tarkoituksena siis lähteä samaan isäntäperheeseen.

No, eilen tuli EF:ltä sähköpostia, että kurssi joudutaan perumaan lähtijöiden puutteen vuoksi, ja mut siirrettiin Brightonin kurssille. Mietin aika kauan, haluanko lähteä Brightoniin uudestaan ja päädyin siihen, että haluan johonkin muuhun kohteeseen.
 Sattumalta kaksi kaveriani on lähdössä Lontooseen, joten soitinkin heti EF:lle ja vaihdoin kurssini Lontoon kurssiin ajankohdalle 14.6-4.7!

Näillänäkymin olen siis lähdössä Lontooseen 3 viikoksi! Oon tosi innoissani, pisteet alkaa olemaan kasassa, yksi varaus vielä puuttuu. Jos olet ajatellut lähteä kielimatkalle vielä tänä kesänä ja blogistani on ollut apua, olisi aivan mahtavaa jos voisit mainita nimeni  (Juliana Häkkilä) varauksen yhteydessä. :)
Onkos täällä muita kielimatkalaisia lähdössä Lontooseen tai muuhun kohteeseen samana päivänä kuin minä? Kesä on jo tosi lähellä, ihan jännittää! 
Heitän vielä yhden kysymyksen, minkälaisia postauksia haluaisitte tähän loppukeväälle? Kommenttia kehiin! 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti