keskiviikko 2. marraskuuta 2016

MINÄ, VAIHTO-OPPILAS??


Mun on ihan pakko tulla kirjoittamaan tästä tännekkin, sillä arvatkaa kuka on lähdössä ensi vuonna vaihtoon Rotarien kautta jonnekkin päin maailmaa?? MINÄ!!

Fiilikset on niin sekaset. Oon bussissa menossa kotia varmaan tuhannen haastattelun jälkeen ja tänään mä sain kuulla ne sanat minkä eteen oon tehny niin paljon töitä. "Onneksi olkoon, sä tuut lähtemään ensi vuonna vaihtoon!"

Vielä en tiedä minne oon menossa, mutta pääasia on että MÄ LÄHEN VAIHTOON 10 KUUKAUDEKSI ENSI VUONNA!

EXCITED? YES. TERRIFIED? HELL YES. HAPPY? YEEEEEES.

6 kommenttia:

  1. Wau, Ihan mahtavaa!! Sulle tulee varmasti tosi upea vuosi missä ikinä tuutkin sen viettämään :)

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa!!!! Onneks olkoon! Mäki olin vaihdos pari vuotta sitten ja en voi muuta sanoa kun et aivan mahtava kokemus!! Hyvä päätös!

    VastaaPoista