maanantai 1. elokuuta 2016

Second time traveling with EF


Pian on jo kuukausi, kun palasin toiselta kielimatkaltani Lontoosta. Tässä postauksessa ajattelin kertoa vähän perustietoa mun kurssista ja sen sellaista!

Mun matka sijoittui siis aikavälille 14.6 - 4.7. Tuon matkan sain siis "ilmaiseksi" ambassadortyöni kautta, jota olin tehnyt ahkerasti vuoden ympäri! Kiitos kuuluu myös kaikille, jotka laittoivat minun suosittelija kohtaan matkaa varatessanne. Matka oli siis toinen kielimatkani, viime kesänä olin Brightonissa.


Matka itsessään oli ihan huippu ja noita kahta kielimatkaa en kyllä mitenkään voi verrata. Käytiin tuon kolmen viikon aikana mm. Oxfordissa ja Brightonissa. Meidän ryhmä tuli Lontooseen vähän hassuun aikaan, eli siellä oli silloin jo viikko sitten tulleita ja muut ulkomaalaiset tulivat vasta viikko meidän jälkeen. Oltiin siis eka viikko ihan suomiryhmän kanssa, joka ei tosin haitannut, meistä tuli tosi tiivis porukka! <3


Koulumme sijaitsi Lontoon Eustonissa aivan mahtavalla paikalla suoraan metroaseman kupeessa. Discoja meillä oli joka viikko torstaina ja sunnuntaina.

Kokonaisuutena tämä matka oli aivan upea kokemus ja sain siitä ehkä jopa enemmän irti nyt kun olin jo ollut yhdellä kielimatkalla ja tiesin miten homma toimii. Yritän todellakin vielä kerätä pisteet kolmanteen matkaan, kielimatkat ovat aivan mahtava kokemus ja jos sulla on mahdollisuus lähteä, niin lähde ihmeessä!

Kommentoikaa alas mistä haluaisitte kuulla seuraavaksi!! :-)


6 kommenttia:

  1. Onko kielimatkoilla siis porukassa vain ne jotka ovat varanneet ns saman matkan (sama aikaväli) vai ollaanko matkoilla myös niiden kanssa jotka ovat eri aikavälillä mutta josta joku osa on sama? Jos nyt ymmärsit kysymyksen tän semi huonon selityksen kanssa niin kiitos vastauksesta jo etukäteen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kielimatkalla oppimisryhmät ja aktiviteettiryhmät koostuvat siis niistä matkalaisista, jotka ovat varanneet ns. saman kurssin eli ovat samalla aikavälillä kohteessa. Kuitenkin discossa ja loungella oli eri kurssilaisia samaan aikaan , niin pystyi heihinkin tutustua, mutta aktiviteeteissa ja koulussa oltiin kuitenkin sen oman porukan kanssa.

      Poista
  2. Oon ihan varma, että saat pisteet kerättyä! Tsemppiä :)

    VastaaPoista