torstai 28. huhtikuuta 2016

Thorpe park

Lempparilaite Stealth (kuva: weheartit)
Viimeistään nyt varaillaan viimeisiä lisäaktiviteetteja ja tulinkin antamaan teille kaikille Englantiin lähtijöille pienen vinkin! ;-)

Thorpe Park on siis huvipuisto Englannissa, tarkemmin Chertseyssä. Kaikki laitteet on siellä mun mielestä ihan huippuluokkaa ja sen huomaa, kun katsoo miten pitkät alueet jonotukselle on varattu. Silloin kun olin itse Thorpe parkissa, oli aika sateinen päivä , joten laitteisiin ei ollut (onneksi) jonoa. Saw-leffojenkin ystäville on siellä hurja laite, johon en valitettavasti kyllä kerennyt menemään, mutta tänä vuonna sitten!
Suomitytöt kolmatta kertaa peräkkäin Tidal Wavessa :-D
Itse olen tälläinen hurjapää, että Suomessa ei mulle mikään laite ei tunnu mitenkään hurjalta, mutta Thorpessa olin kuin lapsi karkkikaupassa haha. Kaikki laitteet oli tosi hauskoja ja toisinkuin (useimmissa huvipuistoissa) Suomessa, laitteiden "ympäristöön" oli panostettu tosi paljon. Yhdenkin laitteen alla oli sellainen tulikone, josta leimahti välillä isot liekit juuri ennenkuin mentiin siitä.

Jos teillä on mahdollisuus mennä Thorpeen, niin menkää! Aivan mahtava paikka, jos olet vähänkään huvipuistojen ystävä. :-)

Tässä vielä video lempparilaitteestani Thorpessa, suosittelen!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti